رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اسلامی:باختیم، اما فوق العاده بودیم|برای مهار بازیکن خارجی ذوبی‌ها برنامه داریم

  • کد خبر: ۶۱۴۵۹
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
اسلامی:باختیم، اما فوق العاده بودیم|برای مهار بازیکن خارجی ذوبی‌ها برنامه داریم
تیم بسکتبال ذوب آهن بازی دوم مقابل قزوینی‌ها را برد تا با این تیم در این مرحله یک-یک مساوی کند. بازی سوم این دو تیم دوشنبه برگزار خواهد شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین که در دیدار دوم برابر ذوب آهن شکیت خورد درباره این دیدار گفت: تیم ذوب آهن بسیار پرمهره است و بازیکن خارجی فوق العاده خوبی دارد و متاسفانه ما در این بازی در کار‌های دفاعی نتوانستیم مثل بازی اول موفق باشیم. بازیکن خارجی آن‌ها خیلی راحت توانست بازی کند و خطا‌های بالای سنتر ما هم باعث شد که زیر سبد را هم از دست بدهیم.
او درباره عملکرد بازیکنانش نیز گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم علیرغم اینکه به واسطه خطا‌های بالا، بازیکنان اصلی را نداشتیم فکر می‌کنم بازی قابل قبولی انجام دادیم. همه مسیر‌هایی که فکر می‌کردیم ممکن است به پیروزی ختم شود چه در حمله و چه در دفاع انجام دادیم و روی آن تمرکز داشتیم و به نظرم بازیکنان هم با توجه به بضاعت مان فوق العاده بودند.
اسلامی درباره غیبت سجاد پذیرفته و رنجبر هم گفت: سجاد پذیرفته آشیل پایش پارگی داشت و قطعا به این بازی‌ها نمی‌رسید برای همین از ما جدا شد. رنجبر هم هفته گذشته مچ پایش آسیب دید و امیدوارم برای بازی بعد بتوانیم او را برسانیم چراکه زیر حلقه در این بازی به دلیل خطای بالای آستین دست به عصا شدیم و مجبور بودیم از بازیکنان کوتاهتر استفاده کنیم و زیر سبد را از دست دادیم. دفاع ذون مان را هم به دلیل بازی خیلی خوب خارجی آن‌ها نتوانستیم ادامه دهیم.
او درباره بازی سوم برابر ذوب آهن نیز گفت: تلاش می‌کنیم با آنالیز خوب مشکلات مان را برای بازی بعد برطرف کنیم و با یک دفاع منسجم‌تر و بهتر برمی گردیم تا نتیجه بازی در لحظات آخر مشخص شود. برای بازی بعد  یک برنامه خاص برای بازیکن خارجی شان خواهیم داشت. امیدواریم بتوانیم یک بازی تماشاگر پسند مثل دو بازی قبل به نمایش بگذاریم و در نهایت پیروز شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->